torsdag den 7. januar 2010

Moja widokowkowa rodzina/My postcard family


Widokowka jest domowej roboty, zostala wyprodukowana w Holandii z fotografii zrobionej w Danii i ... oficjalnie ... przedstawia trzech wariatow, ktorzy spotkali sie przez ... widokowki.
This is a homemade postcard which was created in the Netherlands from a shot taken in Denmark and ... officially ... features three lunatics who met through ... postcards.
MissMaple/Saskia/ mieszka w Holandii, TC/Thaddee/ we Francji, a ja w Danii, spotkalismy sie kilka razy i mamy zamiar byc ze soba na zawsze
MissMaple/Saskia/lives in the Netherlands, TC/Thaddee/ in France and me in Denmark. We have met several times and we are going to stay together for good

8 kommentarer:

  1. O jacie. Niesamowity i originalny pomysł :)

    SvarSlet
  2. jestem zazdrosna :P

    ;-)

    SvarSlet
  3. po pierwsze - świetny pomysł na kartkę!
    po drugie - pozazdrościć takiej pocztówkowej rodziny, jeszcze parę lat będę musiała poczekać na znalezienie takiego towarzystwa pewnie ;)

    pozdrawiam i linkuję :)

    SvarSlet
  4. a teraz z mojego babsko-dziewczyńskiego punktu widzenia, to ten Pan z Francji i ten Pan z Danii, to niezłe ciacha ;-)

    SvarSlet
  5. Pan z Francji zdecydowanie tak, ale pan z Danii to zdecydowany zakalec :)

    SvarSlet
  6. nie Tobie to oceniać. tylko mi. :)

    SvarSlet
  7. Agnieszko, w zupełności się zgadzam! Dwa niezłe ciacha!Bardzo w moim typie!

    SvarSlet